Top 5 beneficii ale folosirii obiectelor promotionale in strategia de marketing
Sa facem un test: cate elemente promotionale de marca se afla în casa ta chiar acum?
Data viitoare cand te afli la un potential client, arunca o privire rapida în jur. Ce produse de marca se afla pe birou? Cand vizitezi medicul de familie pentru verificarea anuala, cate produse promotionale poti observa?
Ce este marketingul promotional?
Este un instrument de marketing eficient din punct de vedere al costurilor, care mareste gradul de constientizare si recunoastere a marcii, oferind în acelasi timp o valoare deosebita clientilor si prospectilor. Daca iti cheltuiesti o mare parte din bugetul de marketing pe anunturile din social media sau pe marketingul de continut, ar fi bine sa iei în considerare primele cinci beneficii ale valorificarii produselor promotionale ca parte a strategiei de marketing.
Recunoasterea brandului
Potrivit Forbes, rata de revenire a clientului datorita produselor promotionale este de 85%. Numerele nu mint – este garantata o vizibilitate constanta a mementoului vizual constant al marcii tale.
Valoarea perceputa
Cumpararea de produse promotionale solicitate în cantitati mari te împuterniceste sa oferi obiecte utile cu o nota personala care par a fi de mare valoare. Destinatarii produselor promotionale nu cunosc costul real al articolului. Investitia în promotii de înalta calitate înseamna ca poti sa ai o buna reputatie printre clientii tai. Numele unei companii care distribuie calitate face o impresie exceptionala.
Gradul de personalizare
Exista mii de produse promotionale din care poti alege! Toate acestea pot fi modificate la nesfarsit si personalizate cu logo-uri, culori si identificatori pentru a ajunge la orice tinta demografica. Comunica orice mesaj se conecteaza cu potentialii clienti, în timp ce le ofera un element pe care îl pot folosi în casa lor sau în afara casei chiar si ani de zile. Ia în considerare faptul ca daca nu gasesti pe site-ul nostru ceea ce iti trebuie, CoralPromo.ro iti ofera nenumarate categorii de obiecte pe care le poti personaliza si distribui asa cum doresti. Posibilitatile sunt nesfarsite.
Longevitate
Produsele promotionale genereaza impresii atat timp cat se afla în casa proprietarului. Din fericire, destinatarii obiectelor promotionale tind sa le pastreze pentru o perioada lunga de timp. Unul dintre studiile efectuate a constatat, în functie de produs, ca promotiile pot ramane în casa timp de cel putin un an (de exemplu, umbrelele dureaza de obicei 14 luni). Dupa primul ciclu de viata, 63% din produsele promotionale sunt date de beneficiar unui prieten sau unui membru al familiei, potrivit aceluiasi studiu.
Eficienta costurilor
Datorita cantitatii mari de impresii produse de promovare, acestea conduc domeniul în marketing in eficienta costurilor. În comparatie cu publicitatea online sau publicitatea media traditionala, promotiile clare au cel mai mic cost si cel mai mare randament atunci cand sunt puse în aplicare în mod eficient.
Obtineti un ghid cu privire la datele demografice vizate si determinati ce produse promotionale va vor aduce cea mai mare rentabilitate a investitiei, contactand astazi un consilier de-al nostru. Vom potrivi brand-ul tau cu obiectele promotionale potrivite pentru a deschide noi posibilitati prin intermediul marketingului promotional.