Promovarea si schimbarea anotimpurilor
Anii trec repede, mai repede si cu cat te concentrezi mai mult pe activitatea de promovare pentru compania ta, cu atat ciclul de activitate pare sa se miste mai repede. In timp ce unele companii produc produse si servicii care sunt specifice anumitor momente ale anului, multe companii tin pasul cu ritmul de marketing si subliniaza diferitele nevoi ale clientilor pe parcursul anului pentru a-si pastra mesajul relevant pentru mediul in care se desfasoara activitatea. Exista un avantaj evident pentru a te asigura ca activitatea de promovare vizeaza un anumit public si ca poate avea rezultatele scontate. Ar putea duce la mai multe lead-uri si, in cele din urma, vanzari. Cu un mesaj bine nuantat, procesul de vanzari care progreseaza prin intermediul canalelor organizatiei va fi simplificat deoarece cumparatorii si vanzatorii vor fi ambii focalizati pe aceeasi oferta.
In stabilirea scenei pentru sezonul in care faceti o oferta, exista cateva solutii de marketing pentru a acorda un accent diferit unui brand. Luati in considerare un brand clasic, cum ar fi Coca Cola, care genereaza cea mai mare parte a vanzarilor sale in lunile de vara si a caror imagine este vesnic legata de stilul de viata al plajelor. Cum se confrunta Coca-Cola cu declinul cererii in lunile mai reci si cum, din punctul de vedere al imbunatatirii imaginii si marcii, lunile mai reci pot fi mai mult decat un caz de hibernare de brand? Expertii de marketing de la Coca Cola isi dau seama ca nu pot supravietui pe parcursul intregului an, bazandu-se doar pe vanzarile din cele trei luni, astfel ca exista un efort concertat pentru a intinde vanzarile si a spori angajamentul consumatorilor in perioade care nu sunt neaparat considerate a fi varful activitatii.
Extinderea mesajelor
Snowboardingul, skateboardingul si ciclismul sunt activitati de iarna care au relevanta si se intersecteaza cu sporturile de vara cum ar fi surfingul si inotul. In mod traditional, imbracamintea de iarna care pastreaza elementele stilului de vara si ofera priza pentru activitatile energetice ale verii intr-un cadru de iarna este una dintre cai. Alta este sa se concentreze asupra tipurilor de produse promotionale care au valoare incrucisata. Luati in considerare, de exemplu, ceva care pare o baza de vara ca o umbrela de plaja. Pe timp de iarna, acelasi produs poate fi utilizat pentru a va adaposti de ploaie sau pentru a va acoperi intr-o cafenea sau intr-o zona de luat masa in aer liber. Nu numai ca functioneaza ca un mediu publicitar puternic, un obiect promotional cu o umbrela si numele brandului sau chiar o umbrela, de exemplu, ofera valoare de constructie pentru 12 luni ale anului.
Anticiparea si memoria
Nu toata lumea este multumita de schimbarea anotimpurilor si multi oameni asteapta lunile mai calde. Continuand sa creeze o nostalgie pentru lunile calde, brandurile mari ale bauturilor racoritoare, chiar si in adancurile iernii, pot schimba inclinatia naturala a omului de a prefera vremea mai moderata. Setea, de exemplu, trebuie sa fie totusi satisfacuta si in clima mai rece. Legarea mesajului obiectului promotional de un gust apreciat inainte de intoarcerea plajelor de vara si a sezonului in aer liber poate provoca un interes in mintea consumatorilor chiar si in mijlocul vremii reci, in care, in mod normal, le-ar trece consumand bauturi calde.
Anotimpurile vin si trec in fiecare an si fac intotdeauna parte din activitatea de marketing a oricarei companii de succes. Ideile promotionale corecte sunt o modalitate de a schimba focalizarea mesajului fara a submina sau confunda principala sa forta si, bineinteles, un produs promotional personalizat dat cadou sau utilizat ca un bonus la punctul de vanzare este o modalitate dovedita de a creste motivarea consumatorilor de a fi loiali si de a cumpara regulat produsele brandului respectiv.
Odata cu venirea primaverii, vine perioada martisoarelor. Te-ai gandit ca ai putea oferi drept martisoare angajatelor si clientelor tale insigne personalizate? Insignele pot fi purtate toata perioada anului daca sunt bine gandite, bine realizate si cu un mesaj constructiv care sa iti faca o reclama pozitiva.
Daca vrei sa oferi un produs promotional personalizat cu un mesaj de efect si nu ai idei, contacteaza-ne si iti vom oferi si consultanta pentru a-ti alege obiectul care sa te faca mai cunoscut si care sa eficientizeze eforturile tale de marketing.