iunie 7, 2018 in Obiecte turnate

Obiectele promotionale sfideaza stirile false

Obiecte promotionale
Obiecte promotionale

Secretul succesului de valorificare a activitatii de promovare in cresterea vanzarilor este selectarea produselor care complimenteaza strategia de marketing  si imaginea publica a organizatiei. In cazul in care compania ta doreste sa prezinte o imagine ecologica celor care ii sunt clienti, este logic sa oferi cadouri promotionale care evidentiaza acest accent. Produsele promotionale ecologice sunt o modalitate dovedita in crearea unei imagini ecologice. In timp ce oamenii si companiile pot face orice tip de revendicare a ecologiei in activitatea lor de marketing, punerea unui produs in mainile oamenilor este mult mai probabil sa contracareze o mare parte din cinismul general. Acest cinism general este simtit de multi oameni in fata acestor afirmatii din partea marilor corporatii. Unul dintre avantajele reale ale marfurilor promotionale este ca realitatea nu poate fi negata. Intr-o lume de marketing in care dezinformarea este la ordinea zilei, plasarea simpla a unui element ecologic de marca in mainile consumatorilor sporeste credibilitatea.

Intr-o lume in care se pare ca exista multe versiuni ale adevarului, toate fiind promovate de cei care cauta sa beneficieze de definirea unei noi realitati, este dificil sa stim ce sa credem si sa intelegem ce realitate este legitima. In lumea digitala, este dificil sa se defineasca ceea ce este adevarat, deoarece obsesia cu „stirile falsificate” si verificarea faptelor au sustinatori de ambele parti.  O modalitate dovedita de a impiedica aceasta confuzie este de a investi in produse promotionale de marca. Cand cineva detine ceva palpabil, este capabil sa ia o decizie rationala cu privire la natura produsului  si, prin urmare, la calitatile implicite care revin furnizorului. Spre deosebire de alte forme de comunicare care trebuie sa se bazeze pe moduri emotive de a manipula si de a controla perceptiile, produsele promotionale creeaza o legatura directa cu cei care iti consuma sau folosesc produsele si iti permit sa structurezi perceptiile brandului fara cinismul care apare in aceste zile in lumea „stirilor false”.

Gestionarea perceptiilor consumatorilor asupra marcii tale este unul dintre cele mai dificile aspecte ale marketingului promotional. In timp ce miliarde de dolari sunt cheltuite in fiecare saptamana pe mesaje publicitare si alte mijloace de formare a perceptiilor consumatorilor, rezultatele finale nu pot fi niciodata de incredere ca vor fi cele asteptate. Cercetarea a demonstrat ca marketingul produselor promotionale, atunci cand este suprapusa formelor mai traditionale de marketing, are potentialul de a consolida perceptiile pozitive. In aceasta epoca a „stirilor false” si sporire a confuziei si a cinismului cu privire la mesajele digitale adaugarea siglei tale unei insigne (breloc sau alt obiect promotional), este o modalitate dovedita de a castiga prieteni si de a influenta oamenii.

Daca organizatia sau compania ta este in cautarea unei modalitati de a profita de oportunitatea pe care produsele promotionale le ofera organizatiilor bazate pe marketing, este logic sa te gandesti, in primul rand, la bugetele disponibile si apoi sa analizezi modul in care obiectivele pot fi satisfacute cu fondurile de care dispui. Nu are nici un rost sa incercam sa dominam o piata, oferind cativa pixuri promotionale pasagerilor aleatorii. In schimb, trebuie sa stabilesti obiective realiste si sa analizezi mai atent oportunitatile generale care exista pentru a-ti promova afacerea si brandurile intr-un segment mai larg de consumatori disponibili.