Încă 9 motive pentru utilizarea produselor promoționale
În prezent, o mare parte din activitatea de marketing din lume se desfășoară online sau prin mijloace electronice. Mai mult decât oricând, companiile încearcă să conecteze publicul și comunitățile în care trăiesc cu produsele și ofertele de servicii, dar în același timp mijloacele prin care își comunică ofertele devin din ce în ce mai impersonale. Cea mai mare propunere în promoții, care are o atracție veșnică pentru public, este „valoarea”. Utilizarea eficientă a acestei pârghii în marketing în segmente profitabile este îmbunătățită prin utilizarea corectă a produselor promoționale. Mai jos vom explica 9 dintre motivele pentru care marketingul ar trebui să includă produsele promoționale ca parte a mixului lor de marketing.
Menținerea relațiilor personale
La inceputul secolului XX, multe comunicări de afaceri au avut loc la nivel personal. Eficacitatea promovării mass-media generală nu poate fi negată, totuși există o valoare dovedită în completarea mesajului general cu oferte direcționate care personalizează și fac relevante imaginile generale ale brandului. Acest lucru nu numai că întărește comunicarea de masă, ci mărește probabilitatea localizării eficienței marketingului.
Pârghia profitabilității
Cele mai multe produse promoționale pot fi achiziționate în vrac pentru mai puțin decât valoarea aparentă a acestora. Acest lucru permite, de exemplu, sa investiti doi lei pe un produs care are 5 lei valoare pentru destinatar / consumator. Astfel, atunci când un produs complet este asociat unui brand (de exemplu, o cutie de bere și un coș de răcire), valoarea totală aparentă a pachetului crește considerabil dincolo de costul de realizare a ofertei.
Creșterea gradului de conștientizare a mărcii
Cercetările din partea PPAI din SUA arată că 62% dintre oameni își amintesc numele și detaliile unei companii care le-a oferit un produs promoțional. Aceasta este o rată mult mai mare decât oricare alta in reprezentarea personală. Desigur, o companie ar trebui să identifice o listă de perspective cu valoare mare care pot fi corelate cu produsele promoționale.
Accesați spațiu publicitar de valoare
Spațiul din birourile clienților sau ale clienților noștri de afaceri este cel mai valoros spațiu publicitar din lume pentru vizibilitatea sa ridicată dat fiind faptul că este, în general, inaccesibil. Produsul promoțional potrivit poate deveni un panou permanent al ofertei și al mesajului tău și poate deveni o parte importantă a zilei de lucru.
Implică-te in comunitatea locală
Atât comercianții de dimensiuni mari, cât și comercianții mai mici, care doresc să fie considerați implicați în comunitate, cluburile sportive locale, organizațiile de caritate și organizațiile comunității suburbane oferind mărfuri personalizate, este o modalitate dovedită de a spori percepțiile consumatorilor și cota de piață.
Adaugă valoare brandului tău
Alegerea produsului promoțional potrivit și adăugarea logo-ului tau vor spori percepțiile ofertelor tale. În timp ce majoritatea mărcilor sunt restricționate în ceea ce privește modul în care pot fi reprezentate pe ambalaje și la punctul de vânzare, un tricou inteligent conceput care poartă un motiv de design contemporan permite mărcii tale să facă schimb de la zeitgeist fără a se amesteca cu imaginile mărcii.
Reduceri fără a afecta marjele de retail
Distribuind un răcitor cu o valoare percepută de 5 lei cu fiecare bax de bere în loc să reduci baxul de bere cu 5 lei, marjele brute sunt menținute și valoarea mărcii este îmbunătățită pe termen lung. Aceasta este o capcană în care mulți producători au căzut: și anume crezand că produsele lor vor fi mai bine cumparate daca au preț redus. Dacă produsul apare în mod regulat la comercianții cu amănuntul cu un mare discount, consumatorii realizează rapid că prețul redus este prețul real și nu îl vor cumpăra conform așteptărilor.
Conștientizarea extinsă
Consumatorii care poartă sau utilizează produsele tale promoționale devin panouri mobile pentru marca ta. De fiecare dată când vezi pe cineva purtând un breloc, un pandantiv sau un rucsac imprimat cu logo-ul tău, știi că purtătorul a devenit un ambasador pentru produsul tău și un mediu publicitar mobil gratuit.
Mărfurile promoționale orientate sunt mai eficiente din punct de vedere al costurilor
Dacă 62% dintre oameni isi reamintesc detaliile companiei care le-a furnizat un element promoțional, tot ce trebuie să faci este să te asiguri că produsul potrivit este înmânat la prețul potrivit pentru a obține niveluri de recuperare eficiente din punct de vedere al costurilor cu mult mai mare decât publicitatea generală . Pentru segmentele de piață vizate și mesajele de nișă, produsele promoționale permit controlul bugetelor și calcule corecte.