Cum sa faci ca obiectele promotionale sa aiba efect
Lucrurile gratuite sunt uimitor de populare (cum ar ghici majoritatea oamenilor), motiv pentru care produsele promotionale functioneaza … dar numai daca stii ce faci!
Trebuie sa alegi produsul promotional care se potriveste cel mai bine pentru ceea ce vrei sa promovezi si apoi sa utilizezi elementul de promovare sau oferta in mod corect. Am obtinut toate produsele promotionale (aka marketing, cadouri, freebies, swag, cadouri corporative, recompense pentru aprecierea angajatilor etc.) si stim cate dintre ele se termina in cosul de gunoi si apoi pe depozitul local (multe!). Deci, cum utilizezi in mod eficient produsele promotionale si pastrezi produsul tau personalizat de promovare in randul celorlalti perdanti promotionali din cosul de gunoi? Ei bine, cu aceste idei de produse promotionale grozave, desigur! 😊
Produsele promotionale sunt excelente pentru show-urile de comert (de aceea am oferit cateva idei specifice pentru show-uri comerciale). Dar produsele promotionale sunt, de asemenea, excelente pentru alte evenimente de promovare si marketing (cum ar fi deschideri mari), precum si pentru cadouri corporative (pentru clienti importanti) si cadouri pentru angajati si pentru programe de recompensare a angajatilor. Daca este posibil, ar trebui sa selectezi un produs promotional care sa indeplineasca toate nevoile tale de marketing.
De exemplu, daca alegi o idee de produs promotional pentru oferta ta de comert, comanda-l suplimentar si apoi utilizeaza-l pentru alte activitati de marketing (cum ar fi trimiterea la cei mai buni clienti la Craciun si alte sarbatori ca daruri). Produsele promotionale pot fi folosite pentru cadourile si recompensele acordate angajatilor (cum ar fi lipsa absentelor de la serviciu, atingerea obiectivelor de vanzari etc.). Produsele promotionale pot fi, de asemenea, folosite pentru evenimente personale, cum ar fi reuniunile de familie, sarbatorile aniversare etc
Daca utilizezi un produs promotional ca o oferta gratuita pentru a-ti comercializa afacerea, ar fi indicat sa aplici cateva reguli de baza (similare cu regulile de utilizare a cadourilor de comert in mod eficient)
- NUMELE COMPANIEI TALE.: Produsul promotional are nevoie de numele firmei sau de firma, logo-ul si informatiile de contact ale acestuia.
- ADAUGA CEVA UNIC SI CAPTIVANT: Daca poti, adaugati ceva unic obiectului, ca o fraza amuzanta, memorabila si / sau utila, slogan sau motto si, daca este posibil, leaga aceasta fraza de afacerea ta. Ceva captivant pe produsul tau de promovare va incuraja oamenii sa pastreze obiectul promotional primit de la tine. De aceea e de preferat sa fie si durabil, obiectele turnate fiind o alegere excelenta.
- COSTUL SI EFICACITATEA: Costul si pretul elementului promotional trebuie sa aiba sens. Trebuie sa iti poti permite sa il distribui cat mai multor persoane, clienti potentiali si / sau clienti, dupa cum este necesar, si va trebui sa faci mai mult in schimbul efectului promotional.
- FACTORUL DE MENTINERE: Ce este „factorul de mentinere”? Aceasta inseamna ca: oamenii vor pastra produsul tau promotional sau il vor arunca la gunoi? Este elementul util, amuzant si rezistent? Exista vreun motiv ca cineva sa isi doreasca sa-l pastreze?
O solutie ar fi obiectele turnate in metal, care pot fi personalizate si au o viata lunga.
Puteti vedea AICI gama noastra de produse promotionale sau, daca aveti nevoie de un consultant, ne puteti contacta pentru a va ajuta in alegerea optima a unui obiect care sa fie primit cu placere, care sa faca memorabil brandul tau si care sa nu sfarseasca la cosul de gunoi 😊