Ce nu stii (probabil) despre produsele promotionale
Desfasurandu-ne activitatea in domeniul produselor promotionale, stim impactul pe care il pot avea asupra eforturilor de marketing ale unei organizatii. Cercetarile efectuate de liderii in acest domeniu, printre care si PPAI, au scos la iveala multe lucruri nestiute despre obiectele promotionale. Unele amuzante, altele „doar” interesante. 🙂 Cateva dintre acestea ti le prezentam in continuare:
- 8 din 10 consumatori detin intre 1 si 10 produse promotionale;
- 53% dintre acesti oameni utilizeaza un produs promotional cel putin o data pe saptamana;
- 6 din 10 dintre acestia pastreaza produse promotionale timp de pana la 2 ani;
- Doar una din 5 persoane va distruge un produs promotional nedorit;
- Inainte de a primi un produs promotional, 55% dintre oameni au facut afaceri cu acea companie care si-a facut publicitatea. Dupa ce au primit un produs promotional, 85% dintre oameni au facut afaceri cu respectiva companie;
- Primele produse promotionale cunoscute au aparut in 1789, cand George Washington a fost ales presedinte;
- 53% din timp, produsele promotionale creeaza o impresie mai favorabila despre compania care si-a facut reclama prin acest mijloc;
- 48% dintre consumatori ar dori sa primeasca mai des produse promotionale;
- 69% dintre consumatori ar lua un produs promotional daca il gasesc util;
- 89% dintre consumatori pot sa resolicite companiei un produs promotional pe care l-au primit in ultimii doi ani;
- 91% dintre consumatori au cel putin un produs promotional in bucatarie, 74% au cel putin un loc in spatiul de lucru, 55% au cel putin unul in dormitor;
- 77% dintre consumatori spun ca utilitatea unui produs promotional este motivul numarul unu pentru pastrarea acestuia;
- Primii 5 cumparatori de produse promotionale sunt clienti in educatie, finante, non-profit, asistenta medicala si constructii;
- Prima expozitie de produse promotionale a avut loc in 1914 – au existat 32 de expozanti;
- Obiectele cu logo-uri, in special, constituie un mod eficient de a face publicitate, mai eficient decat spoturile de radio si televiziune; 57% dintre oameni au reusit sa isi reaminteasca respectiva companie stiind-o de pe o cana, fata de 32% din radio si 28% din T.V.
- Adaugarea unui produs promotional la mixul media creste eficienta altor materiale media cu pana la 44%.
Ai potentiali clienti care sunt sceptici cu privire la puterea produselor promotionale? Arata-le aceste statistici sau pune-i in legatura cu noi 🙂