Achizitionarea de produse promotionale: dezvoltarea unei strategii
Decizia de a utiliza produse promotionale ca parte a eforturilor tale de marketing si de branding corporativ nu ar trebui luata cu usurinta. Incurajarea produselor de marca in mixul traditional de marketing este adesea considerata mai degraba o relatie bazata pe angajament decat o distributie unica. Pentru a maximiza rezultatele marketingului tau promotional, este important sa dezvoltati un plan strategic de marketing care sa contureze evenimentele planificate, campaniile de marketing si rolul in care intentionezi sa integrezi utilizarea si distributia produselor promotionale de marca personalizate. Cheia dezvoltarii unui plan de marketing eficient si, prin urmare, executarea cu succes a planului tau care include produsele promotionale, este de a evalua, pregati si analiza toate aspectele eforturilor de marketing.
In mod traditional, acest lucru se face la sfarsitul anului, cand se pregateste inceputul Anului Nou. In timp ce te pregatesti pentru evenimentele anuale la care participi in mod traditional in an dupa an, trebuie sa ai pregatita intotdeauna o mica sala pentru evenimente care pot aparea in mod neasteptat.
In timp ce ideea de a crea o strategie de marketing utila si organizata poate fi coplesitoare, urmand cativa pasi simpli poti dezvolta un plan eficient care sa cuprinda distributia produselor promotionale si a marketingului promotional global pentru anul urmator.
Pasul 1: Stabilirea obiectivelor corporative
Acest pas este incredibil de important pentru stabilirea planului tau de actiune pe parcursul anului. Trebuie sa evaluezi care este scopul general pentru fiecare aparitie a distributiei produselor promotionale. Incerci sa construiesti loialitatea marcii? Vizezi vanzarile imediate? Sau pur si simplu vrei sa le multumesti clientilor si angajatilor pentru sprijinul lor? Atunci cand evaluezi scopul distribuirii produselor promotionale, poti viza direct publicul tau cu cadouri si evenimente potrivite. Stabilirea rezultatului pe care doresti sa il obtii la sfarsitul anului te poate ajuta sa te pregatesti strategic si sa iti planifici marketingul, incorporand utilizarea produselor promotionale pentru anul respectiv.
Pasul 2: Gaseste si cere ajutor atunci cand ai nevoie de acest lucru
Solicitarea ajutorului poate fi o provocare pentru multi profesionisti in afaceri. Dar este imperativ sa cauti sursele potrivite atunci cand te confrunti cu o provocare. Integrarea cu succes a produselor promotionale in eforturile tale de branding poate fi un proces provocator pentru cei noi in aceasta forma de marketing. Cauta surse bogate in informatii si experti din industrie pentru a te ajuta sa iti dezvolti planul. Gasirea unui distribuitor fiabil de produse promotionale poate fi utila in aceasta situatie. Ele te pot ajuta sa setezi in mod realist un buget pentru achizitionarea de produse promotionale personalizate si te poate ajuta sa determini ce produse vor functiona cel mai bine pentru evenimentele viitoare.
Pasul 3: Elaborarea unui plan strategic de atac
Dupa stabilirea obiectivelor companiei si educarea ta asupra procesului de cumparare si distribuire a produselor promotionale, este timpul sa iti creezi strategia de marketing promotional pentru anul in curs. Acesta este un procesgreu, consumator de timp si de informatii. Nu numai ca vei avea nevoie sa evaluezi obiectivele tale, dar, de asemenea, trebuie sa tii cont de restrictiile bugetare, de personal si de liniile directoare privind branding-ul corporativ. Inregistreaza ajutorul departamentului de marketing, echipei executive si reprezentantilor din toate departamentele. Acest lucru te va ajuta sa vezi punctele de vedere ale altor membri ai organizatiei. Colaborand indeaproape cu ceilalti din companie, poti planifica in mod realist achizitionarea de produse promotionale pentru evenimentele si sarbatorile din anul urmator.
Pasul 4: Urmareste angajamentele tale
Unul dintre cele mai importante lucruri de retinut atunci cand decizi sa utilizezi produse promotionale pentru a-ti marca afacerea este ca dezvolti relatii cu clientii si angajatii tai. Pentru a-ti atinge obiectivul general la sfarsitul anului, incearca sa respecti planul stabilit. Obiectivul final se bazeaza in mare masura pe toate rezultatele pe care le obtii pe parcursul anului. Prin aderarea la strategia ta de marketing, iti poti gestiona si mentine mai bine bugetul si poti evalua ce tactici functioneaza cel mai bine pentru compania ta. Pastreaza-ti obiectivele in prim-planul mintii. Cu o planificare calculata, o evaluare atenta si dedicarea de a urma strategia elaborata cu atentie, poti integra efectiv produsele promotionale in eforturile tale de marketing.