5 sfaturi pentru crearea unor insigne atragatoare
Nu este o surpriza faptul ca insignele au devenit elementele care trebuie sa existe in fiecare arsenal promotional al unui brand. Pictogramele personalizate de tip PIN sunt accesibile, valoroase si sunt populare in cadrul unei mari categorii demografice a consumatorilor.
Cu doar doi ani in urma, Pinterest a raportat faptul ca, pentru insigne, cautarile au crescut cu 800 de procente! O insigna bine conceputa poate contribui la cresterea gradului de constientizare a afacerii tale. Ele sunt ambasadoarele brandului tau. In aceasta piata din ce in ce mai competitiva, crearea unei insigne atractive este un instrument eficient pentru a iesi in evidenta. Citeste mai intai cele cinci sfaturi pentru a crea o insigna personalizata care sa aiba efectele pe care le doresti.
1) Forme si dimensiuni nelimitate
Cand ne gandim la ecusoane promotionale, multi oameni isi imagineaza insigne mici si rotunde. In timp ce insignele de acest tip sunt populare si eficiente din punct de vedere al costurilor, insignele cu smalt dur sau moale personalizate vin intr-o gama nelimitata de dimensiuni si forme interesante. Daca va puteti gandi la o forma, o putem crea, de la animale la logo-uri, conuri de inghetata si pizza!
La proiectarea insignei promotionale marimea este, de asemenea, importanta. Nu exista o abordare gresita aici, asa ca nu va fie frica sa deveniti creativi atunci cand va proiectati insigna.
2) Consecventa, consecventa, consecventa!
Ai construit un brand pe care oamenii il recunosc. O mare parte din acest lucru are de-a face cu designul consistent, culoarea, plasarea si utilizarea logo-ului si a mesajelor. Consistenta marcii este importanta deoarece promoveaza profesionalismul, stabileste autenticitatea si ii ajuta pe oameni sa-ti recunoasca si sa aleaga brandul. Aceasta consistenta ar trebui sa fie prezenta in toate produsele afacerii tale.
Culoarea este esentiala pentru consistenta marcii. Atunci cand iti proiectezi insigna, profita de servicii cum ar fi potrivirea exacta a culorilor Pantone pentru a asigura coerenta adevarata a marcii. Vei dori, de asemenea, sa explorezi si sa selectezi tipul potrivit de finisare pentru un luciu deosebit. Acest lucru ar putea fi un finisaj stralucitor sau chiar un finisaj antic.
3) Smalt dur sau moale?
Primul pas si cel mai important in procesul de proiectare este alegerea dintre insignele cu smalt dur sau moale – doua tipuri de insigne foarte populare si durabile.
Calitate premium – insignele cu smalt dur:
- Stil: Luciul se pastreaza pentru mult timp.
- Foarte bune pentru: Utilizarea zilnica a insignelor pe uniformele angajatilor, cadouri corporative, ca premii pentru recunoasterea serviciului, ca si cadouri pentru clientii VIP, concursuri promotionale si a evenimente.
- Aspect: Smaltul este dispus in straturi si apoi lustruit pentru o suprafata plana, neteda.
- Culoare: Pantone – potrivita pentru a asigura o expunere exacta a marcii dvs.
Insigne medii cu smalt moale:
- Stil: Cost-eficient si versatil.
- Foarte bune pentru: campanii promotionale si cadouri promotionale, cadouri mici pentru clienti si angajati si marfuri cu un buget limitat.
- Aspect: Liniile metalice inaltate si smaltul incastrat ii dau un aspect deosebit. In ciuda numelui, acestea sunt dure la atingere cu un aspect lustruit.
- Culoare: Pantone potrivita pentru o exprimare cat mai exacta a marcii.
Finisajul
Asigura-te ca alegi un finisaj care va complimenta designul insignei si brandul tau. (In mod ironic, finisarea insignei este adesea primul lucru pe care oamenii il observa!)
Finisajul stralucitor este o alegere excelenta – este disponibil intr-o gama de culori cum ar fi aurul, argintul, cuprul, alama si cromul, iar tonul stralucitor, durabil nu va disparea in timp, pastrand aspectul original si luciul pentru anii urmatori.
O alta optiune este un finisaj elegant perfect pentru bijuterii cu insigne PIN sau cadouri corporative. In mod traditional, nu exista nici o culoare pe o astfel de insigna. In schimb, zonele incastrate sunt lasate cu un finisaj mat sau sunt slefuite, ceea ce creeaza un fundal mai texturat. Rezultatul fiecarui caz este o insigna delicata, dar ornamentata.
Sau ce spui despre un finisaj antic, vintage? Aceasta este o alegere excelenta pentru insignele de vanzare cu amanuntul sau pentru ocazii speciale, pentru a comemora o lansare de produse sau un eveniment special.
In procesul de alegere a finisajului, un punct bun de plecare este scopul insignei si alocarea bugetului. De exemplu, un finisaj stralucitor este ideal pentru insignele promotionale standard, pentru un buget mai restrans, in timp ce un finisaj antic deosebit ar insemna un pret mai mare.
Sfatul nostru final este de a selecta producatorul potrivit pentru crearea unei insigne deosebite. Daca ai intrebari sau ai nevoie de sfaturi privind crearea unei insigne care sa aiba efectul scontat, nu ezita sa ne contactezi.