octombrie 15, 2018 in Obiecte turnate

10 moduri de utilizare eficienta a articolelor promotionale de catre intreprinderile mici

Articole promotionale

Obiectele promotionale de calitate ajuta companiile sa isi comercializeze produsele  si, de asemenea, sa creeze loialitate. Dupa ce proprietarii de afaceri investesc in produs si il dau mai departe, publicitatea devine gratuita atata timp cat clientii poarta articolele promotionale. Multi proprietari de afaceri utilizeaza elemente promotionale ca un instrument eficient de marketing.

Iata 10 modalitati simple prin care si firmele mici pot utiliza in mod eficient obiectele promotiona;e:

  1. Ofera angajatilor obiecte promotionale de folosit / purtat

Angajatii ar trebui sa fie cei mai mari avocati ai companiei. Daca angajatii vor purta obiecte promotionale in activitatile lor zilnice, vor face publicitate pentru companie. Aceasta forma de marketing poate fi foarte eficienta. Daca angajatii au cunostinta despre produse si clientii le vad ca fiind un element promotional, clientii pot pune intrebari, iar angajatii pot facilita o vanzare.

  1. Ofera articole promotionale la expozitii comerciale

Elementele promotionale la expozitiile comerciale sunt esentiale pentru a ajuta compania sa se expuna. Atunci cand companiile au o expunere mai mare, cresterea vanzarilor este mult mai probabila. Vanzarile genereaza veniturile proprietarilor de afaceri. Tricouri, brelocuri, insigne, desfacatoare sunt toate forme eficiente de articole promotionale pentru expozitii. Nu te multumi cu  cele mai ieftine articole. In schimb, concentreaza-te pe ceva unic si poti scoate la bataie obiecte speciale pe care participantii le pot „castiga” pentru a face anumite lucruri. Acest lucru va tine afacerea ta mai prezenta in mintea lor in cazul in care castiga un giveaway de calitate.

  1. Ofera articole promotionale la evenimente de relatii publice

Evenimentele de relatii publice ajuta companiile sa monitorizeze reputatia afacerii si sa asigure pastrarea imaginii marcii companiei. La un eveniment pozitiv si proactiv de relatii publice, pot fi oferite obiecte promotionale pentru a avea un impact mai mare asupra publicului. Clientii impresionati pot purta obiectul si, astfel, promoveaza compania.

  1. Oferiti clientilor articole promotionale

Clientii iubesc cadourile. Brelocuri personalizate, ace de cravata, desfacatoare, toate vor avea efectul scontat in relatia cu cei care iti sunt clienti. Daca le place produsul sau serviciul, clientii vor fi sustinatori importanti ai companiei.

  1. Ofera articole promotionale online

Adeptii mass-mediei sociale pot fi  si ei avocati pentru afacerea ta si apreciaza articole promotionale gratuite. Companiile pot oferi gratuit produse personalizate de promovare pentru a mentine clientii interesati de un produs sau serviciu.

  1. Ofera obiecte promotionale ca stimulente

Elementele promotionale pot fi folosite ca stimulente pentru vanzatori. Orice obiect util poate fi stimulent pentru vanzatori daca ating o anumita cota sau un obiectiv de vanzari. Aceasta este o utilizare eficienta a elementelor promotionale. Atunci cand obiectele sunt date oamenilor de top, proprietarii de afaceri stiu ca persoana este un avocat pentru companie. Veti avea nevoie sa cheltuiti mai mult pe aceste elemente, dar investitia este adesea eficienta  pe termen lung.

  1. Ofera articole promotionale la evenimente de team building

Poti oferi articole promotionale la evenimentele de team building pentru a identifica si a localiza toti membrii echipei. Acest lucru construieste, de asemenea, camaraderie si poate servi ca un instrument eficient de marketing dupa eveniment.

  1. Foloseste elemente promotionale pentru a construi loialitatea marcii

Clientii trebuie sa aiba incredere in companie pentru a deveni clienti fideli. Atunci cand articolele promotionale sunt oferite clientilor, ei stiu ca sunt apreciati. Acest lucru ajuta la construirea loialitatii.

  1. Utilizeaza articolele promotionale atunci cand inchei o tranzactie

Oamenii de vanzari ofera adesea clientilor articole promotionale chiar inainte de a incheia tranzactia,  oferind, astfel, clientului o atentie deosebita. Aceasta este o utilizare eficienta a unui buget de marketing.

  1. Poti utiliza articole promotionale la evenimente sponsorizate de companie

La evenimentele sponsorizate de companie obiectele promotionale oferite pot fi deosebit de eficiente. Elementele promotionale pot fi oferite ca premii sau date fiecarui participant de la eveniment pentru a le arata aprecierea.

Asa cum am mai aratat si in alte articole, in urma multor studii s-a ajuns la concluzia ca articolele promotionale sunt forme eficiente de publicitate. Aceste elemente pot genera potentiali clienti, pot ajuta la inchiderea vanzarilor si sunt instrumente eficiente de marketing. Deci, daca esti in cautarea unei modalitati de promovare a marcii tale, iti recomandam sa investesti in cateva articole promotionale.

Daca ai nevoie de indrumare, ne poti contacta oricand.