Produsele promotionale cresc ratele de conversie
Dupa cum a spus odata marele om de publicitate David Ogilvy, „80% din publicitate este risipita. Problema este ca nu stiu care 80%”. Aceasta declaratie se aplica in toate formele de afaceri si se manifesta in faimoasa regula 80/20, care se pare ca se aplica celor mai multe domenii ale actiunilor umane. In marketingul promotional, ca si in alte forme de comunicare de afaceri, secretul succesului vizeaza potentialii consumatori potentiali, astfel incat pierderile din expunerea ta de marketing sa fie reduse la minim. Unul dintre marile avantaje ale marketingului promotional este capacitatea de a se directiona cu mai multa precizie si usurinta spre anumite segmente de piata. Acest lucru este posibil prin adaptarea ofertei corecte de produse atat pentru a atrage cat si pentru a mentine atentia. Este foarte probabil ca oamenii sa raspunda foarte bine la o oferta de marketing promotional furnizata in mod corespunzator.
Cercetarile recente din SUA confirma faptul ca exista cinci industrii principale care sunt principalele consumatoare de produse de marketing promotional. Educatie, Finante, Organizatiile non-profit, Sanatate si Constructii. Analiza ulterioara a acestor industrii si modul in care acestia fac afaceri evidentiaza eficacitatea produselor promotionale in construirea relatiilor personale si evidentierea avantajelor de a face afaceri cu anumite organizatii atunci cand sunt implicate servicii mai degraba decat produse. Are sens atunci cand va ganditi ca firmele care ofera servicii sunt mai predispuse sa-si consolideze relatiile cu clientii folosind ceva tangibil, cum ar fi cadouri promotionale.
Imagineaza-ti, pentru o clipa, ca societatea ta este implicata in sectorul non-profit. Te bazezi, in mare masura, pe bunavointa oamenilor si cauti in mod regulat oportunitati de strangere de fonduri sau donatii de la suporteri si membri ai publicului larg. Acest lucru este mai dificil deoarece o mare parte din munca pe care o faci nu este evidenta pentru oameni si rezultatul final este, in mare parte, neobservat de societatea generala.
Toate acestea in timp ce organizatia ta poate fi capabila sa produca o lista lunga de realizari valoroase, facand ca oamenii care iti finanteaza organizatia sa fie constienti de acest lucru. Prin oferirea unui produs promotional potrivit oamenilor, intangibilul devine brusc real pentru sustinatorii organizatiei, iar donatiile si atentia lor se concretizeaza. Celalalt avantaj este ca produsul promotional potrivit oferit drept cadou pentru cei care iti sustin organizatia, ceva de genul unei medalii sau insigne care sa arate ca implicarea ta este apreciata, este o modalitate rentabila de a oferi un cadou exclusiv, care poate fi obtinut numai prin oferirea de suport si este, prin urmare, un dar valoros care recunoaste generozitatea sustinatorilor organizatiei.
Aceleasi principii se aplica si in lumea finantelor si educatiei. Daca organizatia ta este implicata in oricare dintre aceste sfere, este foarte probabil ca aceste cadouri promotionale sa aiba valoare mai mare decat ar avea in cazul altor companii. Contacteaza-ne pentru a-ti recomanda produse care ar functiona pentru tine si vei vedea ca in industriile care incurajeaza filantropia si promoveaza educatia si securitatea financiara, produsele promotionale potrivite reprezinta o modalitate perfecta de a spori gradul de cunoastere a brandului tau in randul consumatorilor.