august 1, 2018 in Obiecte turnate

Cum pot fi  utilizate produsele promotionale pentru a lucra in avantajul tau

Articol
Obiecte promotionale

Produsele promotionale reprezinta una dintre cele mai vechi – si cele mai eficiente – metode de publicitate a unei afaceri. In fiecare an, intreprinderile americane cheltuiesc in medie 20 de miliarde de dolari pentru produse promotionale, toate obiectele fiind inscriptionate, in primul rand, cu logo-uri.

Succesul produselor promotionale depinde de ideea conceptului de reciprocitate onorat in timp. Ca atare, intreprinderile mari si mici au folosit materiale promotionale ca parte a strategiilor lor de marketing. Chiar si organizatiile non-profit si de cercetare trimit in mod obisnuit obiecte promotionale personalizate pentru a creste ratele de raspuns.

Cu toate acestea, campaniile de promovare de succes nu se intampla pur si simplu. Pentru a realiza obiectivele, programele de produse promotionale trebuie planificate cu atentie, luand in considerare audienta, bugetul si, bineinteles, rezultatul final care trebuie obtinut.

De ce ar trebuie sa utilizati produse promotionale

Produsele promotionale pot fi un instrument eficient pentru comercializarea afacerii dvs. Ele pot fi folosite ca materiale publicitare, cadou de afaceri si stimulente (sau toate cele de mai sus). In mod specific, produsele promotionale pot fi utilizate pentru:

  • Pentru a multumi clientilor
  • Pentru a face cunoscute prospectele companiei, produsului sau serviciului
  • Pentru a oferi un semn de recunoastere pentru loialitatea sau serviciul companiei
  • Pentru a motiva clientii, perspectivele si chiar partenerii sa faca o anumita sarcina
  • Pentru a confirma calitatea de membru intr-un grup (de exemplu, contribuitor apreciat)
  • Pentru a comunica mesajul de non-marketing, cum ar fi anuntarea unei intalniri

Cum se utilizeaza produsele promotionale

Cele mai eficiente produse promotionale sunt utilizate intr-o campanie coerenta si bine planificata. Pentru a te asigura ca produsele tale promotionale sunt eficiente, trebuie sa tii cont de urmatoarele aspecte:

Definiti un obiectiv specific.

Indiferent daca obiectivul este de a invita cat mai multa lume la o  expozitie sau pentru a stimula vanzarile, primul pas in orice campanie este clarificarea scopului programului.

Determinati un plan de distributie viabil pentru un public tinta.

Distribuirea unui produs promotional este la fel de importanta ca si elementul in sine. Cercetarile arata ca un plan de distributie atent realizat creste semnificativ eficienta produselor promotionale. De exemplu, o pre-expediere catre un public selectat ofera mai mult trafic comercial si conducatori calificati decat distribuirea pur si simplu a obiectelor promotionale trecatorilor.

Creaza o tema centrala.

Conectarea unei culori recunoscute in toate aspectele unei campanii, de la produse promotionale la hartia folosita ambalarea produselor, ajuta la crearea unei imagini instantane recunoscute. Alege produse care te ajuta la sublinierea mesajului tau de marketing si la diferentierea companiei tale.

Elaborati un mesaj pentru a sprijini tema.

Sustinerea temei unei campanii cu un mesaj contribuie la consolidarea numelui, serviciului sau produselor companiei in mintea publicului tinta. De exemplu, pentru a-si promova serviciile pentru intreprinderile mici, o banca a creat tema „Te-ai saturat sa fii tratat ca un peste mic?” Si a impartit  produse legate de peste, impreuna cu literatura promotionala.

Selecteaza un produs promotional care are o relatie naturala cu profesia sau tema pe care doresti sa o comunici.

Un bun exemplu este o companie care a dezvoltat un motiv magic pentru conferinta sa de la Disney World. Participantii au primit produse legate de magie pentru a le lega cu tema „Experimenteaza magia la DisneyR”.

Alege produsele pe care destinatarii le vor utiliza.

Evita tendintele sau obiectele fade; precum si produsele care au o durata de depozitare mai scurta. Iti  doresti ca destinatarii sa pastreze produsele pe care le primesc, nu sa le arunce dupa scurt timp. Potrivit unui studiu al PPAI, factorii care probabil fac ca produsele promotionale sa fie pastrate si utilizate de destinatari sunt dupa cum urmeaza:

  • Utilitatea
  • Calitatea
  • Atractivitatea
  • Unicitatea

Personalizeaza produsul. Mai mult decat sigla companiei tale., destinatarii prefera sa vada numele lor pe produse. In masura posibilitatilor, ar fi indicat sa faci ambele lucruri – imprima logo-ul pe produs, precum si numele destinatarilor.

Apeleaza la un consultant calificat pentru produse promotionale.

Un bun consultant pentru produse promotionale te va ajuta sa raspunzi tuturor acestor intrebari, precum si sa oferi o varietate de servicii cu valoare adaugata, inclusiv idei unice de produs, solutii creative de distributie si informatii despre diferite metode de imprimare, pentru a numi doar cateva.