Ce NU reprezinta produsele promotionale

Obiecte promotionale

Produsele promotionale pot fi incredibil de interesante. De fapt, ele reprezinta singurul mediu publicitar care poate ajunge la toate cele 5 simturi – vederea, atingerea, mirosul, auzul si gustul. Ele pot fi incitante. Ele pot fi nostalgice. Ele pot aduce bucurie.

Produsele promotionale pot fi minunate daca petreci ceva timp gandindu-te cui doresti sa le distribui. Ele pot contribui la crearea unei legaturi între brandul tau si clienti. Acestia iti  vor tine minte compania si vor continua sa faca publicitate companiei tale mult timp dupa achizitionare.

Mai jos sunt 4 etichete adesea folosite pentru publicitatea traditionala care NU sunt valabile pentru produsele promotionale.

  • Plictisitoare – Produsele promotionale sunt departe de a fi plictisitoare. Exista întotdeauna optiuni pentru variatii incitante si rasturnari unice pentru obiectele standard, traditionale pe care poate deja le-ai distribuit. Este mult mai bine, prin urmare mai avantajos, sa distribui articole de promovare de calitate superioara unui numar mai mic de oameni decat sa oferi articole de calitate inferioara mai multor persoane.
  • Ineficiente – Potrivit unui studiu recent, aproape 90% dintre destinatarii produselor promotionale isi amintesc de brand-ul care le-a dat obiectele. O statistica mai puternica este ca 83% dintre cei care au primit produse promotionale au mai multe sanse de a face afaceri cu acel brand fata de cei care nu au primit obiectele promotionale. Acesta este motivul pentru care publicitatea care utilizeaza produse promotionale este clasata pe primul loc în ceea ce priveste eficienta cu consumatorii. Altfel spus, produsele promotionale reprezinta opusul amneziei.
  • O cheltuiala – Multi oameni cred ca produsele de promovare reprezinta o „cheltuiala de marketing”, dar daca sunt utilizate în mod eficient, produsele promotionale sunt o investitie. Este nevoie de putina planificare avansata, cum ar fi încorporarea produselor potrivite pentru a întari mesajul pe care doriti sa-l transmiteti, luand în considerare publicul tau tinta. Aceasta include asigurarea faptului ca promotiile sunt utile, astfel încat publicitatea va trai timp de multi ani si va continua sa promoveze compania ta. În timp ce publicitatea traditionala se opreste in urmatoarea zi celei in care ai renuntat sa mai investesti pentru ea, produsele promotionale sunt diferite. Platesti pentru ele o singura data si ele continua sa lucreze pentru tine mult timp. Elementele de înalta calitate dureaza mai mult. Longevitatea articolelor creste cu cat sunt mai utile. Acest lucru permite o expunere continua a brandului tau, ceea ce duce la clienti mai loiali si la cresterea vanzarilor. Centralizeaza-ti mesajele în jurul acestor elemente pentru a obtine o eficienta maxima a campaniilor publicitare.
  • Enervante – Rareori este cineva deranjat de primirea unui produs promotional. Multe dintre celelalte tipuri de publicitate, cum ar fi reclame radio si TV sau anunturile obligatorii pe care trebuie sa le vizionati înainte de a vedea un videoclip YouTube pot fi enervante. Insa produsele promotionale sunt iubite de catre consumatori. Consumatorii sunt bucurosi sa primeasca aceasta forma de publicitate.

Nu este timpul sa investesti mai mult din bugetul de marketing într-un mediu publicitar care este interesant, util si eficient? Nu doresti ca bugetul publicitar sa fie folosit ca investitie si nu ca o cheltuiala? Produsele promotionale reprezinta un instrument potrivit pentru a asigura o continuitate a mesajului în fata clientilor, prin urmare, daca ai nevoie de sfaturile si serviciile noastre, contacteaza-ne si hai sa iti facem brandul cat mai cunoscut.

Lasă un răspuns


Contacteaza-ne

Telefon: +40 756 155 663
Email: office@obiecteturnate.ro