Alte fapte interesante despre produsele promotionale
Doar 20% dintre cei care primesc un cadou promotional il arunca la scurt timp dupa primire, asa ca raman 80% din cheltuielile tale de marketing pot avea efect pozitiv intr-un mediu care iti poate influenta dramatic activitatea. Compara acest lucru cu publicitatea media traditionala care, intr-o perioada scurta de timp, se pierde in dezordinea mesajelor concurente, cele mai multe dintre acestea fiind pur si simplu blocate si ignorate de publicul larg obosit de publicitate. Directionarea mai precisa a segmentelor de piata utilizand marci de marca si eficacitatea dovedita a livrarii unui produs cu utilitate autentica sunt toate necesare pentru a ridica efectul marketingului promotional peste zgomotul de fond al mass-mediei. Orice evaluare obiectiva a performantei globale a marketingului ar dovedi ca aproximativ 80% din cele mai multe mesaje sunt gresit directionate sau pierdute inainte de a avea chiar posibilitatea de a avea un impact asupra potentialilor consumatori.
Alte informatii care pot fi prezentate aici se refera la o abordare promotionala multipla. Atunci cand produsele promotionale sunt combinate cu o campanie de marketing din mass-media, este demonstrat ca acestea se bucura de profituri mult mai mari bazandu-se si pe tehnici de publicitate mai traditionale. Deoarece un extraordinar optzeci si noua de procente din oameni pot sa isi reaminteasca numele companiei care le-a dat un produs promotional dupa doi ani, daca inmanati o idee de marca de marca care are congruenta cu un mesaj promotional mai mare, mesajul va reusi sa sporeasca interesul. Prin urmare, isi vor aminti de brandul tau un numar mare de consumatori si, astfel, vei obtine o rentabilitate mult mai mare in ceea ce priveste vanzarile decat ar fi in cazul doar unei abordari traditionale.
Cu o medie a utilizarii unui cadou promotional, de cel putin o data pe saptamana, ai un impact repetat continuu al transmiterii mesajului cu o investitie nu prea mare. Exista o serie de alte beneficii auxiliare. Sa spunem, de exemplu, ca produsul pe care il distribui este utilizat intr-un birou. Alti oameni vor vedea elementul pe care un alt membru norocos al personalului l-a primit sau, alternativ, daca generozitatea ta s-a extins pentru a da darul tuturor celor din birou, corul de entuziasm si incantare care vor aparea va dubla impactul obiectului promotional oferit.
Faptele si statisticile sunt clare. Produsele promotionale nu sunt doar schimbatoare ale relatiilor din joc, ci si contribuitori pozitivi care lucreaza, in avantajul tau, la final. Produsele promotionale pot duce la castigarea clientilor fideli si a oamenilor influenti asa cum vom explica intr-un alt articol privitor la aceasta lume fascinanta a marketingului promotional.